4 Eylül 2007 Salı

safranbolu'da zaman







28 yorum:

Nihat Demirkol dedi ki...

pencerenin gerisinde akan ve geçirilen bir zaman... eminim Safranbolu'da zaman pencere dışında daha zevkli ve hızlı akıyordur!

beyazkedi dedi ki...

bambaşka bir güzellik, bambaşka bir iklim safranbolu...

zamanın durduğu,kelimelerin yetersiz kaldığı bir belde...

daha gezerken bile tekrar gitmeye aht ettiğimiz yer...

Adsız dedi ki...

Safranbolu'da mısın beyazkedi? Safranbolu'da zaman bir film ismiymiş, gördün mü o filmi?

Adsız dedi ki...

bende diyorum beyaz kedi nerelere gitti.meğer safranboludaymiş.:))
http://maviveportakal.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

bırak Safranbolu'yu sen nasılsın sen?
İyi ol lütfen. Bak okulda açılıyor, ne güzel kavuşacaksın çocuklarına. Ben de branşımda atama yapılmadığı için ücretli öğretmenliğe başvurdum ancak sonuçtan pek ümitli değilim. Öyle özledim ki tebeşir kokusunu, öğrencilerimi, nöbet tutmayı bile :)
sıkı sıkı sarldım öptüm iyi ol diye. İşe yaradı mı ;)

beyazkedi dedi ki...

sevgi,

hı hı yaradı :)

Nihat Demirkol dedi ki...

silinebilir

Bazı arkadaşlar, bana yazdıkları yorumların neden onaylanmadığı sorusunu soruyorlar, Oysaki onay vermediğim hiçbir yorum olmadı. Galiba blogger’de bir sorun var ki bazı yorumlar gözükmüyor. Bu sorunu kaç arkadaşımın yaşadığını bilmeye ihtiyacım var. Lütfen yazdığınız halde yazımın altında göremediğiniz yorumunuz varsa, sağ kolonumda linkini bulabileceğiniz, ziyaretçi defterime not düşünüz.

Yeldegirmenlerinekarsi

Adsız dedi ki...

Yeni blogunuz hayırlı olsun .http://enesbilal.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

hayırlı ramazanlar....
http://maviveportakal.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Blogcuda seyahat kanalından takip ettiğimden ne zamandır uğramayı unutuyorum sana. Bak görüşmeyeli Safranboluları fethetmiş benim arkadaşım.. :) Karen çok güzel..
Yeni öğretim yılı da hayırlı olsun tüm öğretmenlerimize..

Adsız dedi ki...

örtmenim vavoşun da başladı örtmenliğe ve artık çok mutlu yuppiii :)
öperim çokça :)

Nihat Demirkol dedi ki...

beyazkedim'in bloğunda zaman durmuş gibi :=))

Adsız dedi ki...

Merhaba Gezgin Kedi,
Artık bloguna çok seyrek vakit ayırdığını fark ediyorum. Aslında ben de öyleyim. Çoğunluk öyle...

Safranbolu'ya gitmiştim ve çok etkilenmiştim. Fakat felaket sıcak olduğunu hatırlıyorum ki henüz mayıs-haziran arası bir şeydi. Çeşmeden buz gibi suyu kana kana içmiştik.

Bir dolu fotoğrafım var. Hatta bugün o fotolar geçti elime... Zamanın su gibi akıp gittiğini hissettim.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

selam ben eski blog arkadasin bebisim1983 ben de yeni blog actim :) henuz cok yeni. Safranbolu bakalim bize ne zaman nasip olacak. :) bekleyelim gorelim :)

Adsız dedi ki...

Beyazkedi, bayram ziyareti için olsun uğramayacak mısın bloga? Laftie Hanım'ı bir el öpmeye getirseydin ....

Nihat Demirkol dedi ki...

nerelerde bu beyazkedi..?

beyazkedi dedi ki...

sevgili nihat, başak,denge ve beyaz tuval pc deki bir problem yüzünden bloggera giremiyorum artık. bu nedenle istesem bile yazı yazamıyorum. şu an okulda olduğum için ancak cevap verebiiyorum. pc deki arıza giderildikten sonra dönmeyi umut ediyorum. unutmadığınız için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ses vermiş beyaz kedi... sevindim... özlediğimi de söyleyeyim...
:)

beyazkedi dedi ki...

beyazkedi de züleyla'yı özlemiş. bu sene bir dolu öğrencisi var aynı isimden. onların adını söylerken hep aklına züleyla geliyormuş. :)

Nihat Demirkol dedi ki...

ne

ZAMAN

tamir olacak

kedinin

pc'si

?

?

?

Nihat Demirkol dedi ki...

Hay Allah... Demek yeni bir bilgisayar gerekiyor :=((

Dilerim fazla maddî zorluk yaşamadan yeni bir bilgisayar alabilirsin...

Görüşürüz...

not: yorum alanıma bıraktığın notu sildim... beni biliyorsun; ele aldığım konuların ciddiyetinden olsa gerek, tıklayan sadece ilgili şeyler görsün diye, bu tür notları barındırmıyorum... yanlış anlamanı istemem.

notların için ziyaretçi defterimi kullanabilirsin...

Adsız dedi ki...

deniz ve mehtap sordular seni neredesin?

Nihat Demirkol dedi ki...

valla zaman gerçekten durdu burda :D:D

acaba zaman'ı konu edindiğin için mi yaşandı tüm bunlar...

keşke pc başında oturan birinin resmini koysaydın :P:P

görüşürüz!

Nihat Demirkol dedi ki...

öğretmenler günün kutlu olsun beyazkedi(m)...

ama biraz da burdaki öğrencilerini düşün olmaz mı?

valla özledik!

Adsız dedi ki...

İyi bayramlar! Mail göndermeye çalıştım ama geri döndü :(

Nihat Demirkol dedi ki...

ve bir kurban bayramı daha geldi...

iyi bayramlar diliyorum beyazkedi; mutlu kal!

Nihat Demirkol dedi ki...

Allah'tan, yeni yılda kedi'yi aramıza göndermesini diliyorum :=))

İyi yıllar kedi!

Nihat Demirkol dedi ki...

bıraktın sanırım bu işi...

iyisindir dilerim...

(degirmenlerekarsi)