31 Temmuz 2007 Salı

kıyafet sorunu- incesaz

Çocukluğum dahil hiçbir zaman gelinlik merakım olmadı. Ahh bir gün bende gelinlik giysem demedim. Arkadaşlarım gibi bir gelinlikçinin yanından geçerken hayalimdeki gelinliği anlatmadım. Gelinlik merakım olmadığı gibi düğün merakım da olmadı. Hatta basit bir nikahla meselenin halledilebileceğini düşündüm. O nedenle düğün çalgı salon hadiselerini bir türlü sevemiyorum. Ne zaman gitsem düğünlere hep bir memnuniyetsizlik havası sezinliyorum. Kız tarafı erkek tarafını beğenmez. Onlar kız tarafını beğenmez derken bir garip atmosfer oluşur salonda.
Kısa bir süre sonra kuzenimin düğünü olacak. Yakın akrabamız olduğu için yeni düğünlük!!! kıyafetler almam gerekiyor. Kapitalist sistemin gönüllü kurbanı olarak sadece kıyafet değil her türlü alış-verişi çok seviyorum. Lakin ne zaman zorunluluk ve özel günler için alış verişe gitsem eli boş dönüyor, mağazalarda uygun hiçbir giysi bulamıyorum.
Öğlen saatlerinde eski okulumda ki öğretmen arkadaşlarımla Kadıköy’de buluşup mağaza mağaza dolaşmaya başladık. Bugün almak konusunda kararlı olduğum için bir dolu kıyafet denedim. En sonunda siyah beyaz elbise aldım. Eve gelip denediğimde ise hiç beğenmediğimi ve yakışmadığımı fark ettim. Oyy oyy ne işkence böyle yaaaa. Neyse yarın şansımı tekrar deneyeceğim. Hadi hayırlısı.

Bütün bunlar bana göre günün olumsuz bölümleri idi. Ama öyle devam etmedi tabi. Kadıköy’e gitmişken kitapçıları kolaçan etmeden dönecek değildim. Alkım’a olan taksit ödemesini fırsat bilerek kitap alemine doğru dikey bir geçiş yaptık. Kitap almadım ama bir süredir aklımda olan İncesaz’ınmazi kalbimde” isimli albümünü aldım. Bana göre grubun en iyi albümü bu olmuş. Eve gelince hemen dinlemeye başladım. 4. eser “turkuaz’ı” daha evvel farklı zamanlar dinlemiştim. Bu eser bile albümü almak için yeter bir sebep aslında.











5 yorum:

Adsız dedi ki...

Düğünler konusunda ben de tıpkı senin gibi düşünüyorum... Mecbur kalmadığım sürece de o bahsettiğin türden hiç bir düğüne gitmiyorum...
bu düğünlerin mantığını anlayamıyorum çünkü...
ve kıyafet konusu...
benim kıyafet arayışlarım yıllanmış aile terzimizde son buluyor hep... var mı siyah düz bir elbiseden güzeli...
:)

Lethe dedi ki...

Al benden de o kadar :)

adresimi vereyim bi de, gerçi giriş yaptım buraya hesabımla ama çok da fazla alışamadım bu uygulamalara.
www.xLethex.blogspot.com
ben ekledim seni zaten.

Öperim Kedicim, tatilin güzel geçsin.

Adsız dedi ki...

ayy ay...yaz geldi mi hele birden artar düğün sayısı, ne sıkıcı olur....Her düğünde aynı şeyi düşünürüm: Bir çiftin birlikteliğini duyurmak meşruiyet kazandırmak olayı; şimdi meşruiyet nikahla sağlandığına göre düğüne ne gerek var? Ama olmuyor işte illa ki düğün de yapılacak...Yeni yerin hayırlı olsun....hemencecik buradaki arşivi de kabartasın...

Adsız dedi ki...

merhaba...
yeni yeriniz hayırlı olsun. blogcu comda bir yaprak dökümüdür gidiyor.
blogcuyu bırakmak benim için zor olacak. sevemedim başka yerleri.
fazla imkanları olsa da zaten ihtiyacım yok. inşaallah bir şeyler yaparlar da bırakmak zorunda kalmam.
yazınızı okudum, ben de gelinlik damatlık gibi şeyleri sevmem. ama sevenler var. zevkler ve renkler tartışılmaz.
alışveriş konusunda ben daha beterimdir. bir keresinde bir pantolon almak için beş saat dolaşmış, sonunda bir pantolon zar zor beğenmiştim. eve geldiğimde gördüm ki üzerimdekinin tıpatıp aynısını almışım!!!

farelzan dedi ki...

suan arabamda dinledigim cd'lerden biri incesaz ve favorim ise 5. sarki

aksami suzme deniz
renginden gozum yandi
engindeki pembe iz
gonlumde halkalandi


muhabbetle