10 Ağustos 2007 Cuma

şal sorunu


Pek çok hemcinsim gibi ben de ne zaman, kızgın ve sinirli olsam ilk yaptığım iş alış- veriş yapmaktır. Bu konuda çokça söylenebilecek söz var tabi… Hem sinirlisin hem de neden para harcıyorsun diye.

Öyle işte…

Son zamanlarda dikkat ettim de ne zaman alış verişe çıksam hep aynı türden aksesuar alıyorum.

ŞAL…

Bir dolu bir birinden güzel şalım olduğu gibi nereden ucuza alırım onu bile belirledim. En yenisi nerden en değişiği nerden en ucuzu nerden alınır hepsini öğrendim. Yalnız bir sorun var.

Ben hiç şal kullanmam ki

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bu güzel gecenin, hayır, mutluluk, sağlık ve huzura vesile olmasını dilerim.

Kandilimiz kutlu olsun.

Sağlıcakla, esenlikle ve dua ile...

Adsız dedi ki...

şal senin bilinçaltı ilacın olmuş...
mübarek ne aç karnına ne de tok karnına içilir...
en iyisi ne kızgın ol ne de sinirli...
selamlar...

gezimania dedi ki...

Bundan sonra mecbur takacaksın artık ya da diğer bir alternatif sağa sola hediye et, hem almakla sen mutlu olmuş ol hem çevredekileri mutlu et..:)
Ben de aksesuarı çok severim ama başkasının üstünde..

Adsız dedi ki...

" tüüü seni israfcı:) o zaman eşe dosta hediye et bari..yada ek iş..şal alıp sat :)

beyazkedi dedi ki...

tamam arkadaşlar sevgili gezimanya ve güzela mesaj alınmıştır. hediye etmek güzel bir fikir. :)

Adsız dedi ki...

annem şalları sever bende onları bandana olarak kullanmayı...
kızım kesme şunları diyor...
dayanamıyorum...
:D