11 Ağustos 2007 Cumartesi

dandik teknoloji (mimlenme)

Bloglarda bizim önceden sobeleme dediğimiz mimleme hadisesi baş göstermiş. Sevgili doğancan’da beni mimlemiş. Kendimize göre dandik olan ve hiçbir işe yaramayan teknolojik aletlerden veya olaylardan bahsetmemiz gerekiyormuş. Teknoloji ile pek içli dışlı olmadığım için biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim. Şunlar geldi aklıma,

*WAP : Cep telefonlarında kullanılması gereken bir sistemdi fakat tamamen dandikti ve güven sorunu vardı.

* Mutfak robotu: ilk çıkanlar çok teferruatlı ve çok parçalı idi. Aldığınızda zaten yarısına hiç ihtiyaç bile duymazdınız. Çok fazla yer kaplardı.

* Merdaneli çamaşır makinesi: bundan daha berbat bir teknolojik alet bilmiyorum. Güya elde yıkanmasın çamaşırlar diye icat edilmiş ama bin kat daha külfetli idi. Çok şükür artık hayatımızda yok.


gelelim mimlediklerime. başak, mavi ve portakal birde yeldeğirmenlerinekarşı.

8 yorum:

Nihat Demirkol dedi ki...

efet, müsaitim :D:D

Nihat Demirkol dedi ki...

ben bakkalı-çakkalı, yolu yordamı, su için alt yapısı bile olmayan bir köyde çalışırken mecburen merdaneli makine almıştım ve valla şirin'e büyük bir hediye gibi gelmişti... otomatik makinemiz mağazada beklerken, biz merdaneliyi kulllandık iki yıl boyunca...

tabii, daha iyi imkanlar varke,n insana eskisi çekilmez ve dandik geliyor...

not: mimlemeniz karşılıkbulmuştur!

Adsız dedi ki...

eheh. wap konusunda katılıyorum ama diğerleriyle hiç ilgilenmemiştim :)

♥ KNITTING ART dedi ki...

Merhaba,
Yeni adresinde başarılar dilemek istedim. Çok güzel paylaşımların olmuş. Görüşmek üzere, ben de bekliyorum.
Sevgiler, Ankara

Erdal Ali dedi ki...

Çocukluğumdan hatırlıyorum. annem o merdaneli çamaşır makinelerinden neler çekti. çamaşırlar merdaneye takılır onunla uğraşırsın.. merdane bozulur tek tek elde sıkarsın..
hele birisi yürüyordu:))

Adsız dedi ki...

Aa ben düşüneyim biraz...Bu oyuna mutfağı ve robotu sokmakla iyi etmişsin, kadınsı bir boyut gelmiş :) Merdaneli çamaşır makinesine gelince; bizim yazlıkta bir merdaneli makine vardı ve annem garip bir şekilde severdi o makineyi. Sanki oyun gibi "hadi merdanelide çamaşır yıkayalım" diye kirli çamaşır toplamaya çalışırdı. Bense hiç sevmedim çünkü çamaşıra girişirken annem bir de tembihatlara girişirdi; elektrik çarpacak olursa kendisine dokunmamız vs. konusunda. Annemin çamaşır yıkayacağı zaman bir stres olurdum ki "ya elektrik çarparsa" diye. Bir kaç sene önce kurtulduk o makineden.

Adsız dedi ki...

--alakasız--

yazılarınıza eklediğiniz resimleri başka kaynaklardan (imageshack falan) alıyorsunuz galiba.

blogunuzun güvenliği için resimleri bloggera yüklemenizi öneririm. bunun için yazı yazdığınız alanda resim ekleme butonu var bir tane.

gördüm, uyarayım dedim.

beyazkedi dedi ki...

uyarı için teşekkür ederim. daha evvelden başka bir yerden yüklüyordum ama bloggera geçtiğimden beri pek başka kaynak kullanmadım. dediğiniz yerden yüklüyorum zaten çoğu kez resimleri şimdi daha da dikkat ederim.